کلید و پریز لوکس ایرانی

کلید و پریز لوکس ایرانی باید هم تاثیر زیادی بر روی ظاهر و دکوراسیون از نظر زیبایی داشته باشد و همچنین رعایت نکات ایمنی و استانداردهای بین المللی در فرآیند ساخت آن لحاظ شده باشد. کلید پریزها یکی از محصولاتی هستند که می بایست با دقت و وسواس بیشتری انتخاب شوند.

برای طراحی و دکوراسیون خانه ها و امکان اداری و تجاری به صورت لوکس و مدرن نیازمند اجزای لوکس است که یکی از بخش های پر استفاده کلید و پریز است.  کلید و پریزهای لاکچری در انواع مدلهای مدرن و کلاسیک موجودند و از متریالهای مرغوبی در ساخت آنها استفاده می شود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین کلید و پریز لوکس ایرانی بپردازیم.

نکات مهم خرید کلید و پریز

ایمنی کلید پریز

سطح ایمنی کلید و پریز یکی از نکات مهمی است که قبل خرید باید به آن توجه شود، برای محیط های باز استفاده از کلید پریز های بارانی بهترین گزینه است.

همچنین کلید و پریز های درب دار و پریز برق ارت دار خطر برق گرفتگی را مخصوصا برای کودکان کاهش می دهد و به خوبی از دستگاه و تجهیزات الکتریکی شما محافظت میشود.

قیمت کلید و پریز

کلید و پریز های ایرانی علاوه بر کیفیت بالا و مقاومت مناسب قیمت بسیار مناسب تری از محصولات وارداتی دارند و شما می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت های اقتصادی تهیه کنید.

زیبایی و جنس کلید و پریز

مشتریان علاوه بر جنس محصولات که با استحکام و کیفیت بسیار بالایی باشند و در برابر ضربات و استفاده طولانی مدت فرسوده نشوند به دنبال محصولاتی با ظاهر زیبا و خاص که برای هماهنگ کردن با دکوراسیون خود به راحتی انتخاب کنند.

کلید و پریز های سفید که برای همه مجموعه ها قابلیت ست شدن دارند، و انواع مدل ها و قاب ها با طیف های رنگی که مشتریان بتوانند طبق سلیقه خود محصول مورد نظر را انتخاب کنند.

انواع کلید و پریز لاکچری و لوکس

شرکت دلند الکتریک دلند یکی از پرطرفدارترین کلید و پریزها در ایران به شمار می رود و روز به روز تنوع و کیفیت محصولات خود را به بالاترین حد برساند.

این شرکت با بهره گیری از فناوری های روز دنیا و با استفاده از بهترین مواد و قطعات کلید و پریز هایی با حجم زیادی از تنوع و رنگ بندی تولید می کند. و از معروف ترین طرح های دلند الکتریک می توان به مدل آریا، آسا، سیلور، آرمان و رایان اشاره کرد.

محصولات دلند الکتریک دارای نشان استاندارد ملی ایران از اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی و وجود تجهیزات اتوماتیک و همچنین استفاده از مواد اولیه در ساخت این محصولات، سبب شده در نهایت، محصولی با کیفیت و قیمت مناسب وارد بازارهای رقابتی شود و نظر خریداران را به خود جلب کند.

قیمت کلید و پریز لوکس ایرانی

کلید پریز لاکچری و لوکس دلند پلاس دارای طراحی مدرن و دارای قیمت اقتصادی تر نسبت به نمونه های کلید پریز لوکس خارجی می باشد و از لحاظ طرح و کیفیت کاملا قابل قیاس با برندهای خارجی است و توانسته جایگاه مناسبی بین مشتریان داشته باشد.

اگر به دنبال کلید و پریز لوکس با طرح های مدرن و خاص در منزل مسکونی یا ادارات خود هستید، محصولات دلند دارای تنوع و طرح های متنوع و زیبایی می باشد که در کنار کیفیت و مقاومت ترکیبی زیبا و کارآمدی را ایجاد کرده اند.

شما می توانید این محصولات را از عمده فروشی لوازم الکتریکی دلند پلاس تهیه نمایید.

خرید کلید و پریز لوکس ایرانی

فروشگاه اینترنتی دلند پلاس نمایندگی مرکزی شرکت دلند الکتریک و دنا الکتریک ایرانیان معتبر در زمینه های کالاهای برقی ساختمانی از قبیل کلید و پریز و بسیاری از محصولات دیگر… با بکارگیری علم و دانش روز دنیا محصولاتی هم رده و حتی با کیفیت تر از برندهای مطرح خارجی تولید و عرضه می کند.

اگر قصد خرید کلید و پریز لوکس را دارید در میان محصولات دلند پلاس بدون شک می‌توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید که تکمیل کننده پروژه های ساختمانی لوکس شما باشد.

  • فروشگاه دلند پلاس
  • شهریور 10, 1401
  • 2458 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه