عمده فروشی لوازم الکتریکی

یکی از مشاغل پرکابرد در رابطه با صنعت ساختمان‌سازی، عمده فروشی لوازم الکتریکی است. در واقع به تمام لوازمی که در رابطه با برق یک بنا هستند و کمک می‌کنند تا بتوانیم از برق و الکتریسیته استفاده بهینه داشته باشیم، به عنوان لوازم الکتریکی یاد می‌شود. از جمله لامپ، کلید، پریز و….

از آنجایی که تعداد به کار رفته از هر یک از این وسایل در ساختمان زیاد است، در نتیجه تفاوت قیمتی حتی جزئی می‌تواند تاثیر مهمی بر قیمت تمام شده برای سازندگان داشته باشد. در این متن دلند پلاس نکات حائز اهمیتی را در این حوزه در اختیار شما قرار می‌دهد. چرا که فروش عمده لوازم برق ساختمان، تخصص ماست.

چه وسایلی در دسته لوازم الکتریکی قرار می‌گیرند؟

اگر به دنبال عمده فروشی لوازم الکتریکی هستید، بهتر است بدانید که چه کالاهایی در زیر دسته محصولات چنین فروشگاهی قرار می‌گیرند:

·  کلید و پریز:

از جمله مهم‌ترین و نام‌آشناترین محصولات در دسته لوازم الکتریکی کلید و پریز هستند. این دو وسیله، در هر نقطه‌ای از خانه کاربرد دارند و از جزئیاتی هستند که باید در انتخاب آنها دقت شود. زیرا نه تنها از نظر ایمنی مهم هستند، بلکه زیبایی ظاهری آنها هم در زیبایی خانه تاثیرگذار است. لازم به ذکر است که کلیدها انواع بسیار متنوعی دارند، از جمله کلید تک پل، دوپل، صلیبی و بسیاری دیگر که همه در همین زیر دسته قرار می‌گیرند.

· فیوز:

از دیگر وسایلی که در یک عمده فروشی لوازم الکتریکی پیدا می‌کنید فیوز است. از آنجایی که تغییرات در جریان الکتریکی ممکن است سبب آسیب رسیدن به وسایل برقی شوند، یک فیوز با کنترل تغییرات الکتریکی ناگهانی وسایل برقی از جمله تلویزیون، یخچال، کامپیوتر و… را از خرابی حفظ می‌کند. فیوز انواع متنوعی از جمله فیوز تک پل، دو پل، سه پل و چهار پل دارد که در فروشگاه دلند پلاس با ضمانت 5 ساله ارائه می‌گردد.

· قطعات هم ردیف

لوازمی از جمله دو راهی، سه راهی، پنج راهی که امکان وصل کردن چند دو شاخه را به یک پریز می‌دهند، در دسته قطعات هم ردیف قرار می‌گیرند. این قطعات نیز از جمله لوازم پرکاربردی هستند که مانند سایر لوازم الکتریکی، وجود فاکتور ایمنی در آنها هم اهمیت بالایی دارد.

چه کسانی به عمده فروشی لوازم الکتریکی نیاز دارند؟

از سازندگان ساختمان‌های کوچک و شخصی تا انبوه سازان و حتی پیمانکاران و… همه به نوعی به عمده فروشی در زمینه لوازم الکتریکی نیاز دارند. البته افرادی که در زمینه فروش تکی لوازم الکتریکی فعالیت دارند، از جمله مغازه‌های الکتریکی یا برق کارهای ساختمانی و… هم از دیگر افرادی هستند که باید به دنبال یک عمده فروشی مطمئن باشند.

درباره یک عمده فروشی لوازم الکتریکی باید چه نکاتی را مد نظر قرار دهیم؟

در این بخش دلند پلاس به شما توضیح می‌دهد که برای انتخاب یک عمده فروشی مناسب، چه نکاتی باید مد نظر قرار گیرند.

1.  کیفیت قطعات الکتریکی

وقتی پای لوازم الکتریکی وسط باشد، امنیت مهم‌ترین موضوع است. چرا که برق همانقدر که برای ما مفید است، در صورتی که از لوازم غیرایمن و نامناسب استفاده شود، می‌تواند خطرآفرین باشد و حوادث مختلفی را به بار آورد. این خطرات از جمله آتش‌سوزی و برق گرفتگی هستند که می‌توانند خسارت‌های جبران‌ناپدیری در پی داشته باشند. پس یک عمده فروشی خوب باید قطعاتی ایمن و باکیفیت را ارائه دهد.

البته نکته حائز اهمیت اینجاست که نمایندگی‌های معتبر از برندهای خوب، یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای خرید قطعات الکتریکی با کیفیت بالا هستند. دلند پلاس مفتخر است که نمایندگی لوازم الکتریکی دو شرکت معتبر دلند الکتریک و دنا الکتریک ایرانیان را بر عهده دارد و لوازمی با کیفیت را بدون واسطه و با قیمتی مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

2. قیمت عمده فروشی لوازم الکتریکی

همانطور که در ابتدای متن توضیح دادیم، قیمت در عمده فروشی اهمیت زیادی دارد. فرض کنید در یک واحد آپارتمانی حداقل 10 تا 15 عدد کلید و پریز به کار می‌رود. این در حالی است که برای بسیاری از پروژه‌ها این تعداد بیشتر هم می‌باشد و این تنها یک مورد از لوازم الکتریکی مورد نیاز برای یک واحد است. موارد دیگری مانند فیوزهای مینیاتوری و قطعات هم ردیف مانند چراغ و هواکش و… از دیگر موارد مورد نیاز است.

با توجه به تعداد لوازم الکتریکی می‌توان به این نتیجه رسید که حتی تفاوت قیمتی جزئی می‌تواند در چند واحد، مخصوصا پروژه‌های بزرگ و وسیع، تاثیر مهمی در قیمت نهایی کار داشته باشد و بر سود شما تاثیرگذار باشد. پس برای انتخاب یک عمده فروشی خوب باید به قیمت توجه کرد.

به دنبال یک عمده فروشی لوازم الکتریکی هستند؟ دلند پلاس که نمایندگی مرکزی دلند الکتریک و دنا الکتریک ایرانیان است، به عنوان یک عمده فروشی لوازم الکتریکی در بستر اینترنت فعال است. برای دیدن محصولات ما، به فروشگاه دلند پلاس مراجعه نمایید.

  • فروشگاه دلند پلاس
  • شهریور 24, 1400
  • 1365 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه