قاب کلید پریز دلند

انتخاب کلید و پریز زیبا و مناسب اهمیت زیادی دارد، از همین جهت هم قاب کلید پریز دلند همواره مورد توجه است. اما در نظر بسیاری از مردم از آنجایی که پریزها و کلیدها قسمت زیادی از اتاق را اشغال نمی‌کنند، بیشتر به سمت کلید و پریزهای ارزان برای خانه یا دفتر خود خود سوق پیدا می‌کنند. چرا که در زمان ساخت یا بازسازی یک بنا، هزینه‌های نهایی معمولا زیاد هستند و هر صرفه‌جویی ممکن است در این راه انجام شود. اما برخی از چیزها هستند که نباید در آنها صرفه جویی کنید.

اینکه کلید و پریز یکی از مواردی هستند که باید در آن صرفه جویی کنید یا نه، واقعاً به نیاز شما بستگی دارد. بدیهی است که وقتی نوبت به ملزومات الکتریکی ساختمان می‌رسد، مانند هر چیز دیگری، به همان میزان که هزینه پرداخت می‌کنید، دریاف می‌کنید. اما در این مقاله، به بررسی نکاتی پرداختیم که در انتخاب مناسب به شما کمک خواهد کرد.

 

کلید پریز ارزان یا گران؟

تشخیص محصولات ارزان از گران معمولا به راحتی امکان‌پذیر است. کلیدهای پریزهای ارزان قیمت معمولا دارای کیفیت پایین‌تری هستند. کلید و پریز گران‌قیمت نسبت به جایگزین‌های ارزان‌قیمت جنس قاب و بدنه بهتری دارند. وقتی آنها را در دست بگیرید، واقعاً می‌توانید تفاوت را در بیشتر موارد احساس کنید.

همه کلید و پریزهایی که کیفیت خوبی دارند، محصولی از یک شرکت مورد اعتماد و شناخته شده هستند، یک نام برند آشنا که احتمالا قبلا هم آن را شنیده باشید.

همچنین تعداد کلید و پریزهایی که نیاز دارید را هم حساب کنید و تفاوت قیمت را حساب کنید. گاهی اوقات تفاوت هزینه در مقایسه با هزینه نهایی پروژه به قدری ناچیز است که ارزش ندارد دکوراسیون پروژه خود را با محصولات بی‌کیفیت خراب کنید.

البته که می‌توانید کلید پریزهایی با قیمت مناسب اما کیفیت عالی هم در بین محصولات ایرانی پیدا کنید، قاب کلید پریز دلند نه تنها کیفیت خوبی دارد، بلکه دارای ماندگای و عمر مفید بالا است و می‌تواند تا مدت زیادی ظاهر زیبا و مناسب خود را حفظ کند.

 

در انتخاب قاب کلید پریز دلند به چه نکاتی توجه کنیم؟

از مبلمان و اثاثیه گرفته تا ملزومات برقی و الکتریکی و…. مواردی هستند که هنگام ساخت و یا بازسازی یک بنا نیاز به توجه شما دارند. بسیاری از این موارد سرمایه‌گذاری بلندمدت به شمار می‌روند، هزینه‌ای که امروز می‌کنید از مشکلات و هزینه‌های سنگین در آینده پیشگیری خواهد کرد. بنابراین، دستیابی به محصولات مناسب بسیار ضروری است. به عنوان مثال، مجموعه ای بد از اتصالات حمام یا اتصالات الکتریکی قدیمی و نامناسب می‌تواند حادثه‌ای تلخ به همراه داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی دلند پلاس نمایندگی مرکزی شرکت دلند الکتریک و دنا الکتریک ایرانیان یا چندین دهه تجربه در زمینه لوازم برقی می‌داند که حتی این موارد کوچک در نتیجه نهایی کار چقدر مهم هستند. در ادامه به توضیح برخی از این نکات مهم می‌پردازیم.

 

1.     کیفیت و مواد به کار برده شده

در قاب برخی از کلید و پریزها، برش گوشه‌ها قاب بی دقت و بدون ظریفکاری انجام شده است. و یا موادی که در قاب استفاده شد است بی‌کیفیت است. همچنین در مورد اجزای داخلی هم حساسیت زیادی درباره کیفیت وجود دارد چرا که ممکن است ایمنی را به خظر انداخته و حتی تا خطر آتش سوزی و شوک الکتریکی به بار آورد.

2.     وجود نمایندگی معتبر

خرید از نمایندگی‌های معتبر کمک می‌کند تا اجناسی اصل داشته باشید. با توجه به اوضاع فعلی بسیاری از برندهای موجود در بازار نمایندگی معتبری ندارند، لذا امکان تشخیص اجناس اصل از غیراصل ممکن نیست. اما فروشگاه اینترنتی دلند پلاس یک نمایندگی اصلی و معتبر است که اجناس را با قیمتی مناسب و گارانتی اصل بودن به شما ارائه می‌دهد.

3.     طراحی قاب کلید پریز دلند

وقتی به کلید و پریز فکر می‌کنیم، اولین چیزی که به ذهنمان خطور می کند وسیله‌ای کاربردی است که از قدیم به دیدن آنها عادت کردیم. هیچ کدام از ما نمی‌توانیم خانه‌ای را بدون کلید و پریز تصور کنیم، اما همچنان فکر می‌کنیم که این اجزای کوچک تاثیری در دکوراسیون و طراحی منزل ما ندارند. این روزها با وجود تنوع زیاد در انواع کلید پریز تحولی در این صنعت ایجاد شده است که شما می‌توانید از بین انبوهی از مدل‌ها، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

4.     ایمنی

ایمنی مهم‌ترین اصل در خانه، محل کار یا هر بنای دیگری است. چه چیزی مهم‌تر از سلامتی و حال خوب ما و عزیزان‌مان ممکن است باشد؟ در نتیجه انتخاب کلید و پریزی با کیفیت که ایمنی ما را تامین کنند اهمیت زیادی دارد.

5.     تعمیر و تعویض

وسایل مصرفی ممکن است بشکنند یا خراب شوند. حال شرایطی را فرض کنید که قاب یکی از کلید یا پریزهای شما شکسته و یا خراب شده است و نمی‌توانید جایگزینی برای آن پیدا کنید. اگر مدل دیگری تهیه کنید، همخوانی کلید و پریزها از بین می‌رود، اگر بخواهید تمامی کلید پریزها را تعویض کنید توجیه اقتصادی ندارد. اما وقتی از یک برند شناخته شده مانند قاب کلید پریز دلند خرید می‌کنید همواره از این نظر خیال شما راحت است که امکان دسترسی به نمونه‌های مشابه را خواهید داشت. چرا که این برند سال‌هاست که جز برترین‌های بازار ایران است.

 

خرید انواع کلید و پریز

برای دیدن انواع مدل کلید پریز دلند می‌توانید از فروشگاه دلند پلاس دیدن کنید، محصولات متنوع را ببینید و بهترین گزینه را برحسب سلیقه و بودجه خود انتخاب کنید و همواره از کیفیت محصولات انتخابی خود اطمینان کامل داشته باشید.

 

 

  • فروشگاه دلند پلاس
  • آذر 9, 1400
  • 1262 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه