مدل کلید پریز دلند

انواع مدل کلید پریز دلند نیاز شما را به برندهای گران قیمت و خارجی کمتر می‌کند. این برند به عنوان بهترین کلید و پریز ایرانی معروف شده است که در بین افرادی مانند انبوه‌سازان و پیمانکاران که دغدغه قیمت و کیفیت را با هم دارند، از محبوببت بسیاری برخوردار است. در ادامه دلند پلاس اطلاعاتی درباره کلید و پریز در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

چرا برند دلند انتخاب خوبی است؟

دلند الکتریک به عنوان یکی از برترین و معروف‌ترین تولید کننده‌های کلید و پریز ایرانی است که در برابر نمونه‌های خارجی قیمت مناسبی دارد و برای سازندگان و پیمانکاران مقرون به صرفه است از طرفی از نظر مدل کلید پریز دلند و زیبایی و کیفیت هم استانداردهای بالایی دارد. همین امر هم این برند را به یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین برندهای ایرانی تبدیل کرده است.

برند دلند الکتریک فعالیت خود را از سال 1362 آغاز کرده است و در چندین سال‌های متوالی موفق به دریافت لوح تقدیر و نشان طلایی استاندارد شده است.

 

کلید پریز دلند را از کجا بخرم؟

وقتی صحبت از خرید وسایل مرتبط با برق ساختمان می‌شود، خرید از نمایندگی‌های معتبر موضوع مهمی است. در ادامه به توضیح مفصل این موضوع می‌پردازیم:

  1. امنیت بیشتر

    کلید و پریز از اجزای تاسیسات برق ساختمان هستند، در واقع بخش‌هایی هستند که در تماس مستقیم با ساکنان هر ساختمان قرار می‌گیرند. از همین نظر هم مهم است که وسایل اصل و درجه یک را تهیه نمایید. خرید از فروشگاه‌هایی که به عنوان نمایندگی معتبر دلند نیستند، ممکن است منجر به خرید کلید پریز مشابه دلند و با کیفیت کمتر شود که امنیت ساکنان یک ساختمان را تحت تاثیر قرار دهد.

  2. ماندگاری خوب

    کلید پریز خوب، جنس خوبی هم دارد. جنس قاب کلید و پریز در ماندگاری آن تاثیر دارد. در صورتی که از جنس نامرغوب در تهیه کلید و پریز استفاده شود، ممکن است زود شکسته و خراب شوند و یا رنگ آنها بعد از مدتی تغییر کند و زیبایی اولیه را نداشته باشد. خرید از نمایندگی اصلی به شما کمک می‌کند تا اجناسی اصل و باکیفیت را داشته باشید.
  3. قیمت مناسب

    وقتی از یک نمایندگی معتبر خرید کنید، اجناسی با کیفیت و قطعاتی اصلی را با قیمتی مناسب‌تر تهیه می‌کنید. چرا که نمایندگان اصلی باید اجناس را با قیمت مصوب شرکت ارائه دهند و امکان فروش با قیمت بالاتری ندارند. از طرفی نمایندگان معتبر اجناس را بدون واسطه و از شرکت اصلی تهیه می‌کنند، همین امر قیمت تمام شده برای مشتری را کمتر می‌کند.
  4. تنوع مدل کلید پریز

    دلند در نمایندگی‌های معتبر می‌توانید تنوع بیشتری از کلید و پریزها را ببینید و انتخاب بهتری در بین انواع مدل‌ها داشته باشید.

 

پرفروش ترین مدل کلید پریز دلند کدام است؟

وقتی صحبت از خرید کلید پریز دلند می‌شود، مدل‌‌های ساده طرفداران بیشتری دارند، چرا که با انواع طراحی‌های داخلی، دکوراسیون و معماری هماهنگی بیشتری دارند. در ادامه به معرفی دو مدل پرفروش کلید پریز دلند می‌پردازیم:

کلید پریز آریا سفید

از آنجایی که در اکثر واحدها رنگ دیوار سفید یا نزدیک به سفید است، انتخاب رنگ سفید برای کلید پریز هم انتخاب امنی به شمار می‌رود. از طرفی با توجه به اینکه سفید رنگی خنثی است، حتی برای دیوارهایی با رنگ‌های دیگر هم گزینه مناسب است. کلید پریز آریا سفید یک انتخاب ساده و با قیمت مناسب است. این محصول ساخت ایران و شرکت دلند الکتریک است.

کلید پریز آسا

این مدل در رنگ‌های بژ، سفید و سفید ارائه می‌شود که آن را انتخاب مناسبی برای سلیقه‌های مختلف و انواع دکوراسیون‌ها می‌کند. اما این همه ماجرا نیست. ظاهر ساده و شکل این مدل کلید پریز دلند نیز از دیگر نقاط قوت این طراحی است که آن را به یکی از پرفروش‌ترین محصولات دلند الکتریک تبدیل کرده است. علی‌رقم اینکه این محصول ساخت ایران است، اما از نظر زیبایی و کیفیت چیزی از همتایان خارجی خود کم ندارد.

خرید کلید پریز دلند

 
فروشگاه دلند پلاس به عنوان نمایندگی مرکزی شرکت دلند الکتریک و دنا الکتریک ایرانیان، منبعی معتبر برای خرید انواع کلید و پریز اصلی از برندهای ذکر شده به شمار می‌رود. البته موارد ذکر شده در بالا به عنوان مدل‌های پرفروش به معنی مناسب نبودن سایر مدل‌ها نیست، شما می‌توانید از فروشگاه دلند پلاس دیدن نمایید و انواع مدل کلید پریز دلند را ببینید و بر اساس بودجه و مدل مد نظر، بهترین انتخاب را داشته باشید.
 
برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات
بیشتر نیز می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با ما در ارتباط باشید:
 
021-33114260 – 021-33114716
  • فروشگاه دلند پلاس
  • مهر 29, 1400
  • 1128 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه