فروش عمده لوازم برق ساختمان

لوازم برق ساختمان شامل وسایلی هستند که انرژی الکتریکی را به اشکال مفید دیگری تبدیل کرده و سپس منتقل می‌کنند. این وسایل که در هر خانه و ساختمانی مورد استفاده هستند، کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان‌سازی دارند. لذا شرکت دلند پلاس به فروش عمده لوازم برق ساختمان می‌پردازد.

چه نکاتی درباره لوازم برق ساختمان اهمیت دارند؟

این روزها به هر بخشی از ساختمان‌ها که نگاهی بیاندازیم، انواع مختلفی از لوازم برقی را خواهید دید. از آنجایی که این لوازم در هر قسمت از خانه کاربرد دارند و بسیاری از نیازهای انسان را برآورده می‌کند، نکاتی هستند که در مورد آنها اهمیت زیادی دارد.

1. ایمنی:

لوازم برق ساختمان با انرژی الکتریکی سر و کار دارند. این انرژی همانقدر که مفید و کاربردی است، می‌تواند خطرناک و نابودگر هم باشد. از همین نظر ایمنی لوازم برقی ساختمان اهمیت زیادی دارد.

2. قیمت:

این لوازم در تعداد بالا در ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل تفاوت‌های جزئی می‌تواند نتیجه مهمی در قیمت نهایی داشته باشد. برای مثال فرض کنید در هر واحد چه تعداد پریز برق به کار رفته است؟ همین امر باعث افزایش اهمیت قیمت در فروش عمده لوازم برق ساختمان می‌شود.

3. ظاهر و زیبایی:

لوازم برقی از جمله اجزای ریز، اما مهم در طراحی داخلی ساختمان هستند. برای کسانی که به زیبایی خانه و محل کار خود اهمیت می‌دهند، انتخاب مجموعه‌ای از لوازم برقی با ظاهری زیبا، اهمیت بالایی دارد.

نمونه‌ای از یک پریز برق زیبا، ایمن و با قیمت مناسب ببینید. این کلید با طراحی داخلی با رنگ‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید عمده لوازم برق ساختمان

فروشگاه دلند پلاس در زمینه فروش عمده لوازم برق ساختمان فعالیت دارد. حالا مشتریان عمده یا تکی می‌توانند با قیمت‌های عالی و مناسب تمامی لوازم الکتریکی ساختمان را به راحتی از فروشگاه اینترنتی تهیه کنند. این فروشگاه محصولات متنوعی از برندهای دلند الکتریک و دنا الکتریک ایرانیان را فراهم آورده است.

فروش لوازمی متنوع از برندهای مختلف این امکان را برای خریداران فراهم می‌آورد تا محصولات مختلف را دیده و مقایسه کنند و در نتیجه خرید بهتری را تجربه نمایند. در ادامه برخی از کالاهایی که می‌توانید از این فروشگاه خریداری نمایید را معرفی کرده‌ایم:

· انواع کلید و پریز:

کلید پریز یکی از پرکاربردترین وسایل در فروش عمده لوازم برق ساختمان، هستند. برای برآوردن تقاضای مشتریان، مجموعه دلند پلاس طیف وسیعی از این محصولات را در از دو برند ذکر شده در فروشگاه خود فراهم آورده است. این محصولات در دسته‌بندی‌های متنوعی از جمله : انواع پریز ارت دار، کلید یک پل، کلید دو پل، کلید سه پل، کلید کولر، کلید کراس و… ارائه می‌شوند. 

· انواع سوکت و فیش:

در این دسته‌بندی هم محصولاتی از جمله موارد زیر ارائه می‌گردند:

سوکت تلفن، سوکت شبکه، فیش آنتن، فیش آنتن مرکزی، فیش بلندگو، فیش ماهواره و…

· فیوزهای مختلف:

در محبث فروش عمده لوازم برق ساختمان ضمانت و گارانتی اهمیت زیادی پیدا می‌کند. فروشگاه دلند پلاس انواع فیوزها، از جمله فیوز 2 پل، فیوز چهار پل و… را با 5 سال گارانتی تعویض ارائه می‌دهد.

· قطعات هم ردیف:

قطعاتی از جمله چند راهی، مثل دو راهی، سه راهی، پنج راهی و… و یا جعبه فیوز در دسته قطعات هم ردیف هستند. مانند محصولاتی که در زیر مشاهده می‌کنید.

لیست قیمت فروش عمده لوازم برق ساختمان

وقتی صحبت از خرید عمده، از جمله لوازم برقی برای ساحتمان می‌شود، مبحث قیمت و هزینه‌ها، موضوع مهمی است که باید به آن توجه کرد. بسیاری از افراد مانند سازندگان، افرادی که در زمینه برق‌کاری ساختمان فعال هستند، پیمانکاران و… در این بین به دنبال یک لیست قیمتی از محصولات هستند. با توجه به نوسانات قیمتی که این روزها شاهد آن هستیم، دسترسی به لیست قیمت به روز، برای برآورد دقیق هزینه‌ها کار ساده‌ای نیست.

اکنون فروشگاه اینترنتی دلند پلاس از طریق سایت، لیست کاملی از لوازم برقی با قیمت عمده و مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید از طریق اینترنت و تنها چند کلیک، لیست کاملی از قیمت‌ها را مشاهده کنید.

برای مشاهده فروشگاه عمده لوازم برق ساختمان دلند پلاس، کلیک کنید.

 

  • فروشگاه دلند پلاس
  • شهریور 6, 1400
  • 858 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه