راهنمای خرید کلید و پریز

در این راهنمای خرید کلید و پریز به جنبه‌های مختلفی که برای خرید کلید پریز مناسب باید توجه کنید خواهیم پرداخت و موضوع را از دیدهای مختلف فنی و بررسی خواهیم کرد. پس اگر قصد تعویض و یا خرید کلید و پریز جدید را دارید، تا انتهای متن همراه ما باشید.

تغییر و ارتقا کلیدها و پریزها یکی از کارهایی است که در زمان بازسازی یک ساختمان انجام می‌گیرد. این جزئیات ریز، اما زیاد، برعکس ظاهر کوچکی که دارند، می‌توانند یک اتاق را متحول کنند. پس نباید آنها را دست کم گرفت.

 

چرا انتخاب کلید پریز مناسب اهمیت دارد

برای اینکه بتوانید از این راهنما استفاده کنید، باید دید بازی نسبت به اهمیت انتخاب کلید پریز مناسب داشته باشید. این موضوع از دو جهت اهمیت دارد:

·       راهنمای خرید کلید و پریز از جنبه زیبایی:

کلید و پریز در هر گوشه‌ای از ساختمان به چشم می‌خورند، در نتیجه قطعا زیبایی ظاهری آنها هم برای یک خانه با دکوراسیون شیک و زیبا مهم است. اینکه چگونه کلید پریز مناسب را انتخاب کنیم، بستگی به رنگ دیوار، رنگ سایر وسایل موجود در خانه و داشتن هارمونی با دکوراسیون است. پس همیشه انتخاب یک کلید یا پریز سفید رنگ مناسب نیست و این موضوع باید با توجه به دکوراسیون کلی اتاق انجام گیرد.

·       از جنبه امنیت:

از آنجایی که کلید پریز از جمله وسایل الکتریکی است که در ساختمان به کار می‌رود و تمام وسایل الکتریکی با جریان برق سر و کار دارند، مبحث ایمنی موضوع مهمی است که در هنگام انتخاب باید به آن توجه کرد. درست است که برق بر زندگی ما تاثیرات مهمی دارد اما به همان اندازه که مفید است می‌تواند خطرناک هم باشد. آتش سوزی و برق گرفتگی از مهم‌ترین موضوعاتی هستند که لوازم الکتریکی نامناسب ممکن است ایجاد کنند.

در نتیجه برای ایمنی ساختمان باید از لوازم الکتریکی استاندارد و مناسبی استفاده کرد که از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده‌اند و دغدغه امنیت برای ما ایجاد نمی‌کنند. اما چگونه باید انتخاب درستی انجام دهیم؟ در واقع تشخیص کیفیت و سنجش ایمنی برای هر فردی امکان‌پذیر نیست، در نتیجه راه حلی که برای ما باقی می‌ماند اطمینان به برندهای معتبر و استاندارد موجود در بازار است.

راهنمای خرید کلید و پریز

چگونه کلید پریز مناسب برای یک ساختمان را انتخاب کنیم؟ در ادامه به شما توضیح خواهیم داد:

1.     حس دکوراسیون را درک کنید

در موقع انتخاب کلید و پریزهای جدید، باید سبک و رنگی را انتخاب کنید که با احساس اتاق مطابقت داشته باشد. آیا طراحی فعلی اتاق مدرن، سنتی یا ترکیبی از هر دو است؟ کلیدها و پریزها در فروشگاه دلند پلاس دارای طرح‌های مختلفی هستند، به این معنی که شما می‌توانید یکی را انتخاب کنید که مناسب با اتاق شما باشد. روکش ساده یک دکوراسیون مینیمال تکمیل می کند، در حالی که روکش نقره ای یا کرومی می‌تواند در یک اتاق مدرن عالی به نظر برسد و یک قاب کلید پریز دلند با رنگ طلایی و کرم برای دکوراسیون کلاسیک بهتر است.

2.     هارمونی ایجاد کنید

به تمام جزئیات و اکسسوری‌هایی که در اتاق وجود دارند دقت کنید، از دستگیره‌های در گرفته تا لوستر، آباژور، مجسمه، گلدان و یا قاب عکس. چرا که کلید و پریزی که انتخاب می‌کنید باید مکمل تمامی موارد ذکر شده باشد و یک هارمونی بین تمام اجزا وجود داشته باشد. بنابراین، انتخاب رنگ بسیار مهم است.

3.     به کاربرد توجه داشته باشید

علاوه بر ملاحظات زیبایی شناختی، در راهنمای خرید کلید و پریز باید به عملکرد کلید و پریزهای خود نیز توجه کنید. به نوع نور مورد نیاز در آن اتاق فکر کنید. و متناسب با آن کلید و پریز مناسب خود را انتخاب کنید. برای مثال اینکه قرار است کلید و پریز در کجای ساختمان استفاده شوند (فضاهای داخلی و یا فضاهای خارجی) و موضوعاتی از این دست در انتخاب تاثیرگذارند.

4.     وجود سیم ارت

همانطور که قبلا هم ذکر کردیم، در انتخاب کلید و پریز مناسب، مسئله امنیت مهم است، چرا که خانه یا هر سرپناهی که برای آن کلید پریز تهیه می‌کنید، باید آرامش برای شما ایجاد کند و در این بین مسئله سلامت و آرامش شما وجود دارد. اگر در حال بازسازی یک خانه قدیمی هستید، همیشه بهتر است که سیم کشی را هم بازرسی کنید. وجود سیم ارت نیز از دیگر مسائل امنیتی درباره پریزها است که بهتر است در هنگام نصب درباره آن با برقکار خود مشورت کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید و امنیت خود و خانواده‌تان را تضمین نمایید.

 

خرید کلید پریز مناسب

در این راهنما تلاش کردیم که راهنمای خرید کلید و پریز کاملی را آماده کنیم تا شما را در انتخابی مطمئن و خوب یاری کنیم. در فروشگاه اینترنتی دلند پلاس طیف کاملی از کلیدها، پریزهای برق، دوشاخه‌ها و جعبه تقسیم‌ها و… از دو برند دلند الکتریک و دنا الکتریک ایرانیان وجود دارند که می‌توانید با در نظر گرفتن تمامی موضوعات مناسب درباره طرح، رنگ و… آنها را انتخاب کنید. تفاوتی ندارد که رنگ مشکی نیاز دارید یا سفید و حتی یا نقره‌ای یا برنزی، در هر صورت مدلی متناسب با استایل مد نظر شما وجود دارد.

البته توجه به موضوع کیفیت نیز از دیگر مباحث مهمی است که باید به آن توجه کنید در حالی که درباره کالاهای موجود در این فروشگاه نباید نگرانی درباره آنها داشته باشید، چرا که تمامی کلید پریزها از برندهای معتبری هستند که سال‌هاست در بین مشتریان خود با افتخار فعالیت کرده‌اند.

  • فروشگاه دلند پلاس
  • دی 15, 1400
  • 926 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه