کلید و پریز جدید و شیک

کلید و پریز جدید و شیک یکی از جزئیات کوچک اما ضروری در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می روند. پس انتخاب و طراحی درست آن می تواند باعث ایجاد هارمونی زیبایی در واحد آپارتمانی شما شود. در سالیان گذشته این محصولات معمولا در ساختار مربعی و در رنگ های کرم و سفید تولید می شدند اما پیشرفت تکنولوژی باعث شد این محصولات از جنس با کیفیت تر و با مقاومت بالاتر مانند آلیاژ برنج یا پلاستیک های محکم، زیبایی خاص و منحصر به فرد و ضد پوسیدگی تولید شوند، که در نتیجه امروزه شما می توانید این ابزار زیبایی منزل یا محل کار خود را در رنگ ها و طرح های زیبا و متنوع همچون مدرن، کلاسیک، چرم، چوب، کریستال و فلز خریداری کنید.

انواع کلید و پریزها

این محصول وسیله ای است که به طور مستقیم با برق در ارتباط است. به طور کلی اجزای تشکیل دهنده کلید و پریز باید به نوعی طراحی شده باشند که علاوه بر این که از برخورد مستقیم انسان با نیروی الکتریسیته جلوگیری می کند، بتواند این نیرو را با کمترین اتلاف در اختیار کاربری مورد نظر انسان قرار دهد در واقع  این محصول یک واسطه برای استفاده از برق محسوب می شود. این یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که شما در انواع محصولات دلند الکتریک و سایر برندهای معتبر و شناخته شده می‌توانید پیدا کنید. پس درنتیجه علاوه بر بحث زیبایی که به آن اشاره کردیم، ایمنی برای جلوگیری از برق گرفتگی هم از نکات مهم درباره این دسته از محصولات است. اما در ادامه به معرفی انواع آنها خواهیم پرداخت.

  • تک پل: که برای لامپ تکی استفاده می شود.
  • دو پل: تفاوتی ندارد که شما کلید و پریز جدید و شیک داشته باشید یا با مدل‌های سنتی در ارتباط باشید، در نهایت انواع دو پل گزینه‌ای هستند که برای استفاده دو لامپ است.
  • سه پل: از این مدل کلید برای خاموش و روشن کردن سه شعبه از یک نقاط استفاده می شود.
  • جیوه‌ای:که مورد استفاده در حیطه اتاق های عمل یا روی دیگ بخار مورد استفاده است.
  • صلیبی:که با معمولا با دو کلید همراه می شود برای خاموش و روشن کردن سه نقطه به کار می رود.
  • کلید تبدیل: این مدل به دلیل داشتن قدرت بالا برای مصرف کننده از دو نقطه مورد استفاده قرار می گیرید.
  • دمیر: از این نوع محصولات به عنوان تنظیم کننده نور یکنواخت تولید می شوند. با کمک این کلید ها می توانید نور را به راحتی تنظیم کنید. دمیرها اصولا در سالن‌های تئاتر کاربرد بسیار دارد، اما گزینه خوبی برای اتاق خواب و سایر اتاق‌های خانه است، چرا که نور را به اندازه نیاز شما تنظیم کرده و از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.
  • تایمری: که معمولا در ساخت و ساز منازل و آپارتمان در مسیر راه پله یا پشت بام از این کلید استفاده می شود.

به تازگی انواع کلید و پریز جدید و شیک زیادی در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی ها و مزایای ویژه خود را دارند. در اینجا چند مورد از آخرین مدل‌ها در این دسته از محصولات آورده شده است:

  • انواع هوشمند: این دسته از محصولات را می توان با استفاده از تلفن هوشمند یا تبلت از راه دور کنترل کرد. این محصول روشن و خاموش کردن چراغ ها، تنظیم ترموستات یا حتی کنترل لوازم خانگی را در هر نقطه از جهان برای شما آسان می کند.
  • سوئیچ های کم نور: این سوئیچ ها به شما این امکان را می دهند که روشنایی چراغ های خود را کنترل کنید و فضای آرامش بخش یا صمیمی تری را در خانه خود ایجاد کنید.
  • پریزهای USB: این پریزها دارای پورت های USB داخلی هستند، بنابراین می توانید دستگاه های خود را بدون نیاز به استفاده از آداپتور برق جداگانه شارژ کنید.
  • پریزهای محافظ دار برای کودکان: این پریزها دارای ویژگی های ایمنی هستند که از چسباندن اشیاء توسط کودکان به پریزها جلوگیری می کند، مانند محافظی که پایانه های برق را می پوشاند.
  • کلیدها و پریزهای ضد آب و خاک: به این دسته از محصولات که کلید پریز بارانی ip دار هم می‌گویند، به گونه ای طراحی شده اند که در برابر تغییر شرایط آب و هوایی مقاوم باشند و آنها را برای استفاده در فضای باز امکان پذیر می کند.
  • سوئیچ وای فای هوشمند: این سوئیچ هوشمند توسط گوشی هوشمند یا تبلت نیز کنترل می شود و می توان از آن برای کنترل چراغ ها، فن ها و سایر وسایل استفاده کرد. همچنین دارای یک تایمر داخلی است، بنابراین می توانید آن را طوری تنظیم کنید که چراغ ها به طور خودکار روشن و خاموش شوند.

خرید کلید و پریز جدید و شیک

به طور کلی می توان ادعا کرد که یکی از فاکتورهای زیبایی در دکوراسیون داخلی انتخاب صحیح کلید و پریز مناسب با فضا و سبک طراحی داخلی و دکوراسیون آپارتمان است. فروشگاه دلند پلاس به عنوان نمایندگی معتبر برندهای شناخته شده‌ای مانند دلند و دنا، طیف متنوعی از محصولات را فراهم آورده است و این امکان را به شما داده تا با دستی باز بتوانید محصولی مناسب و مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. از جمله محصولات پر فروش و پر طرفدار این فروشگاه در طرح های ساده می توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

بدیهی است که برای خرید این دسته از اکسسوری های الکتریکی منزل، باید سبک دکوراسیون منزل خود را در نظر بگیرید، زیرا در ظاهر نهایی دکوراسیون شما را بسیار موثر خواهد بود. علاوه بر آن یکی دیگر از فاکتورهای مهم که هنگام انتخاب کلید و پریز، مهم است درنظر گرفتن مقدار بودجه خود است که خوشبختانه فروشگاه دلند پلاس با داشتن تنوع برای تمامی سلیقه ها و مقدار بودجه ها این فرصت را برای شما به وجود آورده تا تجربه یک خرید مطمئن و با کیفیت را داشته باشید.

  • فروشگاه دلند پلاس
  • تیر 15, 1402
  • 2651 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه