بهترین مارک کلید و پریز ایرانی

انتخاب بهترین مارک کلید و پریز ایرانی اهمیت زیادی دارد. چرا که کلید و پریزهای ایرانی در مقایسه با همتایان خارجی خود، نه تنها قیمت کمتری دارند بلکه از نظر کیفیت با آنها برابری می‌کنند.

انتخاب کلید و پریز مناسب اهمیت دارد زیرا علی‌رقم اندازه کوچکی که دارند در سرتاسر هر بنایی به چشم می‌خورند، بنابراین اغلب نقش مهمی در ظاهر و زیبایی دارند. از طرفی به عنوان اجزایی که با برق در ارتباط هستند باید ایمنی کافی داشته باشند، به لحاظ کسی هم که دغدغه مدیریت هزینه‌های خود را دارد، این انتخاب مهم است. زیرا با توجه به تعداد زیادی کلید و پریز در خانه، حتی تفاوت جزئی در قیمت هم می‌تواند تاثیر مهمی روی هزینه تمام شده داشته باشد. پس اکثر اوقات به این تصمیم یک انتخاب کوچک تلقی می‌شود اما در واقع یک تصمیم بزرگ است.

 

کلید و پریز ایرانی بهتر است یا خارجی؟

تفاوتی ندارد که یک خانه جدید بسازید و یا در حال بازسازی بنای خود باشید، در هر صورت احتمالا بر سر انتخاب کلید و پریز مناسب با سوال روبرو می‌شوید. این انتخاب زمانی سخت‌تر می‌شود که با رنج زیادی از مارک‌ها و برندهای تولید کننده کلید و پریز روبرو می‌شوید.

اما اولین دو راهی بر سر راه شما، انتخاب بین برندهای خارجی یا ایرانی است. در جواب کوتاه باید بگوییم که پیشنهاد دلند پلاس به شما انتخاب برندهای ایرانی است، آن هم بهترین مارک کلید و پریز ایرانی.

 

چرا کلید و پریز ایرانی بهتر است؟

در جواب به این سوال به 3 فاکتور کلی اشاره می‌کنیم:

1.     قیمت کلید و پریز ایرانی در مقایسه با انواع خارجی بسیار مناسب‌تر است و هزینه‌های ساخت و یا بازسازی را کاهش می‌دهد.

2.     در برابر قیمت مناسب، چیزی از نظر ظاهر و کیفیت کمتر از انواع خارجی ندارد.

3.     امکان خرید از نمایندگی‌های معتبر و مرکزی هر برند را دارید. در نتیجه مطمئن هستید که جنس اورجینال و اصلی را تهیه می‌کنید. زیرا با توجه به اهمیت مسئله امنیت در انتخاب کلید و پریز، خرید جنس اصل و باکیفیت موضوع مهمی است.

 

بهترین مارک کلید و پریز ایرانی کدام است؟

به طور خلاصه در پاسخ به این سوال باید دو برند زیر را معرفی کنیم:

·       دلند الکتریک

·       دنا الکتریک ایرانیان

برای دیدن انواع کلید و پریز از فروشگاه دلند پلاس دیدن کنید و انواع مدل کلید پریز دلند و دنا الکتریک ایرانیان را ببینید.

اما در ادامه به خصوصیات مهم در زمینه این انتخاب می‌پردازیم و نکات کلیدی در انتخاب کلید و پریز مناسب را بررسی می‌کنیم.

1.     انتخاب رنگ مناسب:

همیشه کلید و پریز سفید بهترین انتخاب نیست، رنج بسیاری از رنگ‌ها وجود دارند که باید بر اساس رنگ‌هایی مد نظر برای طراحی داخلی خانه، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

2.     انتخاب سبک مناسب:

قبل از اینکه به پایان فکر کنید، سبک دکوراسیونی که دارید را در نظر بگیرید. انتخاب کلید و پریز باید بر اساس سبک دکوراسیون داخلی شما باشد. در بنایی که به سبک کلاسیک با سقف‌های بلند است و وسایل گران‌قیمت یا آثار هنری روی دیوارها خودنمایی می‌کنند و مبلمان آنتیک در آن قرار گرفته است، اگر از کلید پریز پلاستیکی ارزان‌قیمت استفاده شود، کل ظاهر اتاق خراب می‌شود. البته اگر اتاقی به سبک مدرن دارید، یراق‌آلات برقی به سبک کلاسیک نیز می‌توانند به همان اندازه نامناسب به نظر برسند.

3.     بودجه مد نظر برای خرید بهترین مارک کلید و پریز ایرانی:

مانند هر خرید دیگری، در انتخاب کلید و پریز هم بودجه از موضوعات مهم و تاثیرگذار برای انتخاب شماست. پس اول بودجه کلی را مشخص کنید، سپس تعداد کلید و پریزی که نیاز دارید را در نظر بگیرید و با توجه به این دو موضوع، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

4.     در نظر گرفتن محل مورد استفاده :

اگر کلید و پریز را برای فضای باز در نظر دارید باید کلید پریز بارانی ip دار انتخاب کنید، در صورتی که برای فضای داخلی در نظر دارید باید از بین کلید و پریزهای ساده انتخاب کنید.

5.     کیفیت خوب:

درست مانند سایر زمینه‌های زندگی، به همان اندازه‌ای که هزینه می‌کنید، کیفیت هم دریافت می‌کنید. یعنی در انتخاب کلید و پریز ایرانی هم رنج قیمتی متفاوت وجود دارد که برای بودجه‌های مختلف طراحی شده‌اند. بسیاری از مردم به سراغ گزینه‌های ارزان‌تر می‌روند، اما کمی دوراندیشی هم بد نیست.

محصولات ارزان‌قیمت شاید در اول کار ظاهر خوبی داشته باشند، اما احتمالا از متریال خوبی تهیه نشده‌اند در دراز مدت ظاهر اولیه خود را از دست می‌دهند.

البته لازم به ذکر است که انتخاب از بین کلید و پریزهای ایرانی این امکان را به شما می‌دهد تا بر اساس بودجه بهترین کیفیت را داشته باشید.

 

خرید بهترین مارک کلید و پریز ایرانی

برای خرید بهترین‌ها همیشه باید به دنبال فروشنده‌های اصلی و نمایندگی‌های معتبر باشید. چرا که نمایندگی‌های اصلی به جای جنس مشابه اصلی، اجناس اصل و با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین قیمت نمایندگی‌های اصلی از سایر فروشنده‌ها مناسب‌تر است.

فروشگاه اینترنتی دلند پلاس به عنوان نمایندگی مرکزی شرکت دلند الکتریک و دنا الکتریک ایرانیان در خدمت شماست تا اجناس اورجینال و باکیفیت را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد.

برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، با ما در تماس باشید:

021-33114260 – 021-33114716

  • فروشگاه دلند پلاس
  • آبان 6, 1400
  • 1907 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه